Oppgaver som medierende betingelser for læring og danning erfaringer fra et bachelorstudium i pedagogikk
Kirsten Sivesind
Artikkel Bokmål
Logg inn for flere valg
*0011323281 *008210608s2021 xx# 000 0 nob *019 $bk *08230$a378.170281 *100 $aSivesind, Kirsten$4aut$uUniversitetet i Oslo, Det utdanningsvitenskapelige fakultet, Institutt for pedagogikk$_131589100 *245 $aOppgaver som medierende betingelser for læring og danning – erfaringer fra et bachelorstudium i pedagogikk *246 $aAssignments as mediating conditions for educative processes in education - experiences from a bachelor’s degree in education *300 $aS. 43-59 : ill. *500 $aVitenskapelig artikkel *520 $aEngelsk sammendrag *650 $aHøyere utdanning$2norart$_16924700 *650 $aoppgaveskriving$9nor$2norart$_145490500 *650 $aundervisningsmetoder$2norart$_24169100 *653 $aassignment$9eng$_153991900 *653 $abildung$9eng$_131240900 *653 $afirst-year student$9eng$_153992000 *653 $afreshman$9eng$_153992100 *653 $ameaning-creation$9eng$_153992200 *653 $astudying$9eng$_153992300 *700 $aHovdhaugen, Elisabeth$4aut$uNordisk institutt for studier av innovasjon, forskning og utdanning (NIFU)$_142958700 *773 $tUniped [elektronisk ressurs] : tidsskrift for universitets- og høgskolepedagogikk$gÅrg. 44, nr. 1 (2021)$x1893-8981 *8564 $uhttps://doi.org/10.18261/issn.1893-8981-2021-01-05 *999 $z2100661774$anorart:2100661774 ^