Medierende betingelser for læring og danning - om bruk og betydning av digitale medier i et bachelorstudium i pedagogikk
Kirsten Sivesind · Artikkel · Bokmål
Logg inn for flere valg
Henter eksemplarliste...
Fakta
Laster innhold...
Kopiér til utklippstavle
*0011322359 *008210512s2021 xx# 000 0 nob *019 $bk *08230$a378.173 *100 $aSivesind, Kirsten$4aut$uUniversitetet i Oslo, Det utdanningsvitenskapelige fakultet, Institutt for pedagogikk$_131589100 *245 $aMedierende betingelser for læring og danning - om bruk og betydning av digitale medier i et bachelorstudium i pedagogikk *246 $aMediating conditions for learning and education – regarding the use and significance of digital media in a bachelor’s program in education *300 $aS. 16-35 : ill. *500 $aVitenskapelig artikkel *520 $aOm hvorvidt ny bruk av digital teknologi ivaretar akademisk danning i samspill med tradisjonelle medier som forelesninger og pensumlitteratur. - Engelsk sammendrag *650 $aDannelse$2norart$_67906300 *650 $aHøyere utdanning$2norart$_16924700 *650 $adigitale medier$9nor$2norart$_129958200 *650 $aundervisning$2norart$_10435100 *653 $abildung$9eng$_131240900 *653 $adigital media$9eng$_131320200 *653 $ahigher education$9eng$_128601400 *653 $aintermediality$9eng$_130105500 *653 $apedagogy$9eng$_136827300 *653 $ateaching technology$9eng$_153917300 *700 $aHovdhaugen, Elisabeth;$4aut;$uNordisk institutt for studier av innovasjon, forskning og utdanning (NIFU)$_153917400 *700 $aHörmann, Bernadette$4aut$uUniversitetet i Oslo, Det utdanningsvitenskapelige fakultet, Institutt for pedagogikk$_153917500 *773 $tNordisk tidsskrift for pedagogikk og kritikk [elektronisk ressurs]$gVol. 7 (2021)$x2387-5739 *8564 $uhttps://doi.org/10.23865/ntpk.v7.2512 *999 $z2100660839$anorart:2100660839 ^