PPU-studenters oppfatninger om elevenes flerspråklighet som ressurs i alle fag
Jorunn Hegna · Artikkel · Bokmål
Logg inn for flere valg
Henter eksemplarliste...
Fakta
Laster innhold...
Kopiér til utklippstavle
*0011297520 *008200623s2020 xx# 000 0 nob *019 $bk *08230$a370.1175 *100 $aHegna, Jorunn$4aut$uUniversitetet i Sørøst-Norge, Fakultet for humaniora, idretts- og utdanningsvitenskap, Institutt for språk og litteratur, Campus Notodden$_152067900 *245 $aPPU-studenters oppfatninger om elevenes flerspråklighet som ressurs i alle fag *246 $aTeacher students' beliefs about pupils' plurilingualism as a resource in all subjects *300 $aS. 18-29 : port. *500 $aVitenskapelig artikkel *520 $aOm lærerstudenters oppfatninger om og erfaringer med flerspråklighet i skolen. - PPU står for: Praktisk-pedagogisk utdanning. - Engelsk sammendrag *650 $aFlerspråklighet$2norart$_19577500 *650 $aStudenter$2norart$_10714000 *650 $aelever$9nor$2norart$_128736800 *650 $alærerutdanning$2norart$_11464400 *653 $aplurilingualism$9eng$_152068000 *653 $apre-service teacher training$9eng$_151354800 *653 $astudents'/teachers beliefs and experiences$9eng$_152068100 *700 $aSpeitz, Heike$4aut$uUniversitetet i Sørøst-Norge, Fakultet for humaniora, idretts- og utdanningsvitenskap, Institutt for språk og litteratur, Campus Notodden$_152068200 *773 $tNorsk pedagogisk tidsskrift$gÅrg. 104, nr. 1 (2020)$x0029-2052$w(NO-LaBS)902099(tnr) *8564 $uhttps://doi.org/10.18261/issn.1504-2987-2020-01-03 *999 $z2000651927$anorart:2000651927 ^