Readings in international marketing research
Geir Gripsrud and Carl Arthur SolbergGripsrud, Geir
Bok Engelsk utgitt 1993
Ledig
- Automatlager: 1 av 1 ledig
Logg inn for flere valg
*001129583 *00520250613134758.0 *007ta *008110826s1993 no 000 u eng d *00900793cam a2200217 c 4500 *019 $bl *035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999317677334702201 *035 $a(NO-LaBS)13950584(bibid) *035 $a(NO-TrBIB)931767733 *035 $a931767733-47bibsys_network *040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg *084 $aNb 28$2ubtkl/2 *1001 $aGripsrud, Geir$d1946-$0(NO-TrBIB)90313887$_11686200 *24510$aReadings in international marketing research$cGeir Gripsrud and Carl Arthur Solberg *260 $a[Sandvika]$bBI Handelshøyskolen i Oslo$c1993 *300 $a115 s.$bill. *653 $amarkedsundersøkelser$amarkedsføring$aeksportmarkedsføring$amarkedsforskning$_34618200 *7001 $aSolberg, Carl Arthur$d1945-$0(NO-TrBIB)90071667$_21202000 *7102 $aBI Handelshøyskolen i Oslo$0(NO-TrBIB)90657981$_32686500 *901 $a80 *999 $aoai:nb.bibsys.no:999317677334702202$b2021-11-14T19:50:50Z$z999317677334702202 ^