Eksamens- og standpunktkarakterer to sider av samme sak?
Elisabeth Hovdhaugen · Artikkel · Bokmål
Logg inn for flere valg
Henter eksemplarliste...
Fakta
Laster innhold...
Kopiér til utklippstavle
*0011283822 *008190215s2018 xx# 000 0 nob *019 $bk *08230$a371.272 *100 $aHovdhaugen, Elisabeth$4aut$uNordisk institutt for studier av innovasjon, forskning og utdanning (NIFU), Oslo$_142958700 *245 $aEksamens- og standpunktkarakterer – to sider av samme sak? *246 $aNational examination grades and final classroom grades – two of a kind? *300 $a20 s. : ill. *500 $aHeftet har tittelen: Nasjonale prøver og eksamener i norsk og svensk grunnopplæring *500 $aVitenskapelig artikkel *520 $aEngelsk sammendrag *650 $aKarakterer$2norart$_57894500 *650 $aelevvurderinger$9nor$2norart$_128924500 *651 $aNorge$_10023300 *653 $anational examination grades$9eng$_150644100 *653 $astudents final competence$9eng$_150644200 *653 $asummative classroom assessment$9eng$_150644300 *653 $ateachers grading practices$9eng$_150644400 *700 $aPrøitz, Tine Sophie;$4aut;$uUniversitetet i Sørøst-Norge, Fakultet for humaniora, idretts- og utdanningsvitenskap, Institutt for pedagogikk, Borre$_150644500 *700 $aSeland, Idunn$4aut$uOsloMet - storbyuniversitetet, Velferdsforskningsinstituttet NOVA, Oslo$_137543800 *773 $tActa didactica Norge [elektronisk ressurs]$gVol. 12, nr. 4 (2018)$x1504-9922 *8564 $uhttps://doi.org/10.5617/adno.6276 *999 $z1900638238$anorart:1900638238 ^