«Urfolk» og «mangfold» i skolens læreplaner
Torjer Andreas Olsen
Artikkel Bokmål
Logg inn for flere valg
*0011281633 *008181227s2018 xx# 000 0 nob *019 $bk *08230$a305.894570071 *100 $aOlsen, Torjer Andreas$4aut$uUiT Norges arktiske universitet, Senter for samiske studier$_128709500 *245 $a«Urfolk» og «mangfold» i skolens læreplaner *300 $a17 s. *500 $aHeftet har tittelen: Samer som urfolk i skole og samfunn *500 $aVitenskapelig artikkel *520 $aEngelsk sammendrag *650 $aSamer$2norart$_10966100 *650 $alæreplaner$9nor$2norart$_129080400 *650 $apolitikk$9nor$2norart$_128575200 *653 $acurriculum$9eng$_130650800 *653 $adiversity$9eng$_129335000 *653 $aindigenous education$9eng$_149005500 *653 $aindigenous people$9eng$_129220600 *653 $aminorities$9eng$_131324400 *653 $aschool$9eng$_131330600 *700 $aAndreassen, Bengt-Ove$4aut$uUiT Norges arktiske universitet, Institutt for lærerutdanning og pedagogikk$_135448400 *773 $tFLEKS [elektronisk ressurs] : Scandinavian journal of intercultural theory and practice$gVol. 5, no. 1 (2018)$x1894-5988 *8564 $uhttps://doi.org/10.7577/fleks.2248 *999 $z1800636041$anorart:1800636041 ^