Hva kjennetegner forskning på lærerrollen under Kunnskapsløftet? : en forskningskartlegging av studier av norske lærere, lærerstudenter og lærerutdannere
Hege Hermansen
Artikkel Bokmål
Logg inn for flere valg
*0011277516 *008180827s2018 xx# 000 0 nob *019 $bk *08230$a371.1 *100 $aHermansen, Hege$4aut$uUniversitetet i Oslo, Institutt for lærerutdanning og skoleforskning, Oslo$_145941300 *245 $aHva kjennetegner forskning på lærerrollen under Kunnskapsløftet?$ben forskningskartlegging av studier av norske lærere, lærerstudenter og lærerutdannere *246 $aWhat characterises research on teacher roles during the Knowledge Promotion? A systematic review of studies of Norwegian teachers, student teachers and teacher educators *300 $a36 s. : ill. *500 $aVitenskapelig artikkel *520 $aEngelsk sammendrag *650 $aforskning$9nor$2norart$_128602600 *650 $alærere$2norart$_18916200 *650 $ayrkesroller$9nor$2norart$_129020100 *653 $aliterature review$9eng$_131330900 *653 $asystematic review$9eng$_130729800 *653 $ateacher profesionalism$9eng$_149828800 *653 $ateacher roles$9eng$_149828900 *700 $aLorentzen, Marte;$4aut;$uOsloMet storbyuniversitetet, Senter for profesjonsstudier, Oslo$_149829000 *700 $aMausethagen, Sølvi;$4aut;$uOsloMet storbyuniversitetet, Senter for profesjonsstudier, Oslo$_145014500 *700 $aZlatanovic, Tatjana$4aut$uOsloMet storbyuniversitetet, Senter for profesjonsstudier, Oslo$_149829100 *773 $tActa didactica Norge [elektronisk ressurs]$gVol. 12, nr. 1 (2018)$x1504-9922 *8564 $uhttps://doi.org/10.5617/adno.4351 *999 $z1800631395$anorart:1800631395 ^