*001127421
*00520250613113710.0
*007cr
*007ta
*008150123s2000 no 000 u eng
*00901348cam a2200313 c 4500
*019 $bl
*020 $a8279230106
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)990003521444702201
*035 $a(NO-LaBS)14093847(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)000352144
*035 $a(NO-TrBIB)092971717
*035 $a000352144-47bibsys_network
*040 $aNO-OsNB$bnob$ekatreg
*084 $aPd 9e$2ubtkl/2
*1001 $aRismark, Marit$d1958-$0(NO-TrBIB)90251269$_15135200
*24510$aClassroom participation :$broads to success and roads to failure$cMarit Rismark
*260 $aTrondheim$bNTNU, Program for lærerutdanning$c2000
*300 $aXIV, 249 s.$bfig.
*4901 $aPPU serien$vnr 8, februar 2000
*500 $aOpprinnelig levert som forfatterens avhandling (dr. polit.) - Universitetet i Trondheim, 1994
*500 $aTidligere utg. som: ALS-skrift nr 1(1995)
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2009-08-21
*653 $aundervisningsspråk$ainteraksjon$aklasseromsinteraksjon$asosial$alærerrollen$aklassemiljø$aklasseromsundervisning$alærer$aelev$_34311600
*830 0$aPPU serien (trykt utg.)$x1500-2209$vnr 8, februar 2000$w999808252024702201$_26476900
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2009070804093$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*901 $a80
*917 $ad
*999 $aoai:nb.bibsys.no:990003521444702202$b2021-11-14T19:50:38Z$z990003521444702202
^