*001124746
*00520230310170132.0
*007cr
*007ta
*008150527s1986 no# 000 u nob d
*00901311cam a2200337 c 4500
*019 $bl
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)998710548764702201
*035 $a(NO-LaBS)4704882(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)102496625
*035 $a(NO-TrBIB)871054876
*035 $a871054876-47bibsys_network
*040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg
*044 $cno
*080 $a301.153
*080 $a301.15:654.1
*080 $a659.3
*080 $a659.3(481)
*084 $aMb 73$2ubtkl/2
*1001 $aHøst, Sigurd$d1942-$0(NO-TrBIB)6087309$_11775400
*24510$aKommersialisering og markedsundersøkelser i norske massemedier$cav Sigurd Høst
*260 $aVolda$c1986
*300 $a33 bl.
*4901 $aPublikasjon / Møre og Romsdal distriktshøgskule, Volda, Linje for media og journalistikk$v8
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2010-11-14
*650 7$aMassemedia$zNorge$2tekord$_187195500
*653 $asamfunnsvitenskap$amassemedier$amarkedsundersøkelser$amassemedia$_33916100
*830 0$aPublikasjon (Møre og Romsdal distriktshøgskole (Volda). Linje for media og journalistikk : trykt utg.)$x0802-9849$v8$w998440863634702201$_204454300
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2007080804049$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*901 $a80
*999 $aoai:nb.bibsys.no:998710548764702202$b2021-11-14T19:50:23Z$z998710548764702202
^