Teacher education as transformation : some lessons learned from a center for excellence in education
Andreas Lund
Artikkel Engelsk
Logg inn for flere valg
*0011241493 *008160509s2016 xx# 000 0 eng *019 $bk *08230$a370.711 *100 $aLund, Andreas$4aut$uUniversitetet i Oslo, Institutt for lærerutdanning og skoleforskning$_108656300 *245 $aTeacher education as transformation$bsome lessons learned from a center for excellence in education *300 $aS. 53-72 : ill. *500 $aHeftet har tittelen: Lærerutdanning i det 21. århundre: tradisjoner, utfordringer, endring *500 $aVitenskapelig artikkel *520 $aNorsk sammendrag *650 $alærerutdanning$2norart$_11464400 *650 $aprofesjonsutvikling$9nor$2norart$_134711900 *653 $aagency$9eng$_128712600 *653 $aintegration$9eng$_129130500 *653 $aknowledge types$9eng$_145941000 *653 $aschool$9eng$_131330600 *653 $ateacher education$9eng$_131586300 *653 $atransformation$9eng$_131009900 *653 $auniversity$9eng$_135481300 *700 $aEriksen, Tone M.$4aut$uUniversitetet i Oslo, Institutt for lærerutdanning og skoleforskning$_145941100 *773 $tActa didactica Norge [elektronisk ressurs]$gVol. 10, nr. 2 (2016)$x1504-9922 *8564 $uhttps://doi.org/10.5617/adno.2483 *999 $z1600595133$anorart:1600595133 ^