Er forelesninga effektiv, interessant og meningsfull? : oppfatninger om og betydningen av forelesninger som undervisningsform
Elin Rødahl Thingnes
Artikkel Bokmål
Logg inn for flere valg
*0011235445 *008151130s2015 xx# 000 0 nob *019 $bk *08230$a378.17 *100 $aThingnes, Elin Rødahl$4aut$uHøgskolen i Sør-Trøndelag, Fakultet for helse- og sosialvitenskap, Institutt for helsevitenskap$_134314200 *245 $aEr forelesninga effektiv, interessant og meningsfull?$boppfatninger om og betydningen av forelesninger som undervisningsform *300 $aS. 390-397 *500 $aVitenskapelig artikkel *520 $aEngelsk sammendrag *650 $alæringsstrategier$9nor$2norart$_129082400 *650 $aradiografutdanning$9nor$2norart$_145219600 *650 $aundervisning$2norart$_10435100 *653 $aattendance$9eng$_145219700 *653 $ain-depth learning$9eng$_145219800 *653 $ainterview$9eng$_130695600 *653 $alearning strategy$9eng$_145219900 *653 $aradiography$9eng$_142124700 *700 $aSitter, Beathe$4aut$uHøgskolen i Sør-Trøndelag, Fakultet for helse- og sosialvitenskap, Institutt for helsevitenskap$_135164700 *700 $aStalsberg, Ragna;$4aut;$uHøgskolen i Sør-Trøndelag, Fakultet for helse- og sosialvitenskap, Institutt for helsevitenskap$_145220000 *773 $tUniped [elektronisk ressurs] : tidsskrift for universitets- og høgskolepedagogikk$gÅrg. 38, nr. 4 (2015)$x1893-8981 *8564 $uhttps://www.idunn.no/uniped/2015/04/er_forelesninga_effektiv_interessant_og_meningsfull_-_opp *999 $z1500589063$anorart:1500589063 ^