Hendelse og refleksjon : om Augustins betydning for en pedagogikk ved rasjonalitetens grenser
Henrik Holm
Artikkel Bokmål
Logg inn for flere valg
*0011228678 *008150715s2015 xx# 000 0 nob *019 $bk *08230$a370.1 *100 $aHolm, Henrik$4aut$_141223500 *245 $aHendelse og refleksjon$bom Augustins betydning for en pedagogikk ved rasjonalitetens grenser *300 $aS. 149-156 : port. *600 $aAugustinus, Aurelius, helgen, biskop av Hippo$_132831600 *650 $afilosofi$9nor$2norart$_128610400 *650 $apedagogikk$9nor$2norart$_128952100 *773 $tNorsk pedagogisk tidsskrift$gÅrg. 99, nr. 2 (2015)$x0029-2052$w(NO-LaBS)902099(tnr) *8564 $uhttp://www.idunn.no/npt/2015/02/hendelse_og_refleksjon_-_om_augustins_betydning_for_en_peda *999 $z1500582266$anorart:1500582266 ^