Scholarship of Teaching and Learning (SoTL) i Norge : pedagogiske mapper som bidrag til pedagogisk diskurs
Marit Allern
Artikkel Bokmål
Logg inn for flere valg
*0011150045 *008111205s2011 xx# 000 0 nob *019 $bk *08230$a378.12 *100 $aAllern, Marit$4aut$uUniversitetet i Tromsø, HSL-fakultetet, ILP : marit.allern@uit.no$_124295300 *245 $aScholarship of Teaching and Learning (SoTL) i Norge$bpedagogiske mapper som bidrag til pedagogisk diskurs *300 $aS. [20]-29 *500 $aVitenskapelig artikkel *5208 $aInneholder sammendrag *650 $aDokumentasjon$2norart$_15828200 *650 $aHøyere utdanning$2norart$_16924700 *650 $aKompetanse$2norart$_29494500 *650 $apedagogikk$9nor$2norart$_128952100 *773 $tUniped$gÅrg. 34, nr. 3 (2011)$x1500-4538$w(NO-LaBS)920953(tnr) *8564 $uhttp://www.idunn.no/uniped/2011/03/scholarship_of_teaching_and_learning_sotl_i_norge_pedago *999 $z1100503226$anorart:1100503226 ^