Storyline - utkledd maktmekanisme eller egnet pedagogisk verktøy?
Liv Torunn Eik
Artikkel Bokmål
Logg inn for flere valg
*0011130127 *008011116s2001 xx# 000 0 nob *019 $bk *08230$a372.13 *100 $aEik, Liv Torunn$_40308200 *245 $aStoryline - utkledd maktmekanisme eller egnet pedagogisk verktøy? *300 $aS. 507-513 *520 $aKommentar til artikkelen: Storylinemetodens utydelige grunnlagstenkning / Nina Goga *590 0$zGoga, Nina. - I: Norsk pedagogisk tidsskrift. - Årg. 85, nr 1 (2001). - S. 110-115 *650 $agrunnskoler$2norart$_46001800 *650 $astorylinemetoden$9nor$2norart$_132890800 *650 $aundervisningsmetoder$2norart$_24169100 *773 $tNorsk pedagogisk tidsskrift$gÅrg. 85, nr 5 (2001)$x0029-2052$w(NO-LaBS)902099(tnr) *999 $z100301114$anorart:100301114 ^