*0011079354
*00520190130103003.0
*007ta
*008141017s2009 xx# f 000 u nob d
*00901055caa a2200241 c 4500
*019 $bk
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)990929049554702201
*035 $a(NO-TrBIB)092904955
*035 $a092904955-47bibsys_network
*040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg
*08204$a371.27$221
*1001 $aAndreassen, Roy-Asle$d1951-,$0(NO-TrBIB)97051279$4aut$_124202500
*24510$aArbeid med elevvurdering som utvikling av skolens læringskultur$cRoy-Asle Andreassen og Siv Måseidvåg Gamlem
*260 $c2009
*300 $aS. 112-129$bfig.
*5050 $aInnledning ; Vurderingspraksisen på barnetrinnet ; Vurdering på ungdomstrinnet og videregående opplæring ; Vurdering i skolens arbeid med læreplanene ; Skolekultur ; Organisasjoner - og læring ; Oppsummering ; Litteratur
*7001 $aGamlem, Siv Therese Måseidvåg$d1966-$0(NO-TrBIB)5086816$4aut$_38063200
*7730 $tVurdering, prinsipper og praksis$dOslo : Gyldendal akademisk, 2009$z9788205391734$w990922924454702201
*901 $a80
*914 $aScientific
*915 $a2
*999 $aoai:nb.bibsys.no:990929049554702202$b2021-11-02T03:20:42Z$z990929049554702202
^