*0011044757
*00520190130103038.0
*007ta
*008110405s2009 xx# f 000 u nob d
*00900762caa a2200217 c 4500
*019 $bk
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)990933168104702201
*035 $a(NO-TrBIB)09331681x
*035 $a09331681x-47bibsys_network
*040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg
*1001 $aVinje-Christensen, Per.$0(NO-TrBIB)9038410$4aut$_126361700
*24510$aElevaktiv matematikkundervisning :$bHvordan omsette didaktisk teori til praksis?$cPer Vinje-Christensen og Lisbet Karlsen
*260 $c2009
*300 $aS. 99-124
*7001 $aKarlsen, Lisbet$d1954-$0(NO-TrBIB)98023270$4aut$_39373100
*7730 $tLærerutdanning for ungdomstrinnet$dOslo : Gyldendal akademisk, 2009$z9788205395435$w990931927624702201
*901 $a80
*914 $aScientific
*915 $a2
*999 $aoai:nb.bibsys.no:990933168104702202$b2021-11-01T03:19:22Z$z990933168104702202
^