Læreres måter å vurdere algoritmiske oppstillinger og elevresonnement/ elevtypefeil
Per Even MelbyeHar overordnet post
Melbye, Per Even Artikkel Bokmål utgitt 1997
Melbye, Per Even Artikkel Bokmål utgitt 1997
Logg inn for flere valg
*0011040477 *00520190130101707.0 *007ta *008080523s1997 xx# 000 u nob d *00900626caa a2200181 c 4500 *019 $bk *035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)990807955524702201 *035 $a(NO-TrBIB)080795552 *035 $a080795552-47bibsys_network *040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg *1001 $aMelbye, Per Even$0(NO-TrBIB)90317960$_42202600 *24510$aLæreres måter å vurdere algoritmiske oppstillinger og elevresonnement/ elevtypefeil$cPer Even Melbye *260 $c1997 *300 $as. 81-89 *7730 $tPerspektiver på matematikkvansker$b2. utg.$d[Bergen] : Caspar, 1997$z8290898126$w999725634234702201 *901 $a80 *999 $aoai:nb.bibsys.no:990807955524702202$b2021-11-01T03:18:54Z$z990807955524702202 ^