Hvorfor er effektiv reklame så vanskelig?
Barbara GentikowHar overordnet post
Gentikow, Barbara Artikkel Språk ikke angitt utgitt 2002
Gentikow, Barbara Artikkel Språk ikke angitt utgitt 2002
Logg inn for flere valg
*0011040015 *00520190130101545.0 *007ta *008110826s2002 xx# 000 u und d *00900604caa a2200181 c 4500 *019 $bk *035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)990802248224702201 *035 $a(NO-TrBIB)080224822 *035 $a080224822-47bibsys_network *040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg *1001 $aGentikow, Barbara$d1944-$0(NO-TrBIB)90133381$_31796400 *24510$aHvorfor er effektiv reklame så vanskelig?$cBarbara Gentikow *260 $c2002 *300 $aS. 157-176 *7730 $tSkråblikk$dBergen : Institutt for medievitenskap, Universitetet i Bergen, 2002$z8280330127$w990219220394702201 *901 $a80 *999 $aoai:nb.bibsys.no:990802248224702202$b2021-11-01T03:18:51Z$z990802248224702202 ^