*0011037267
*00520190130100947.0
*007ta
*008110826s2006 xx# f 000 u nob d
*00900817caa a2200217 c 4500
*019 $bk
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)990609992684702201
*035 $a(NO-TrBIB)060999268
*035 $a060999268-47bibsys_network
*040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg
*1001 $aNyeng, Frode$d1970-$0(NO-TrBIB)90673800$4aut$_13832500
*24510$aHvem tolker og hvem omfortolker? :$bkonstruksjonen av økonomiske data i pragmatisk belysning, med vekt på forbrukerstudier$cFrode Nyeng
*260 $cc2006
*300 $as. 24-62
*653 $aSamfunnsvitenskapelig metode$_24332100
*7730 $tTall, tolkning og tvil bak metodevalg i økonomi, ledelse og markedsføring$dOslo : Cappelen akademisk, c2006$z9788202260453$z8202260450$w990608777904702201
*901 $a80
*914 $aScientific
*915 $a1
*999 $aoai:nb.bibsys.no:990609992684702202$b2021-11-01T03:18:33Z$z990609992684702202
^