Reklameavtalene bør avvikles : Carl Christian Blich snur i synet på bruken av NTFs logo i reklamesammenheng
Ellen Beate Dyvi
Artikkel Bokmål
*0011372728 *008040831s2004 xx# 000 0 nob *019 $bk *08230$a659.196176 *100 $aDyvi, Ellen Beate$4ivr$uellen-beate.dyvi@tannlegeforeningen.no$_129781600 *245 $aReklameavtalene bør avvikles$bCarl Christian Blich snur i synet på bruken av NTFs logo i reklamesammenheng *300 $aS. 244-245 : port. *520 $aIntervju med Carl Christian Blich *610 $aDen norske tannlegeforening (NTF)$_128631000 *610 $aLilleborg$_131614200 *650 $areklamekampanjer$2norart$_91219900 *650 $atannkrem$9nor$2norart$_139395600 *700 $aBlich, Carl Christian$4ive$_131058100 *773 $tDen norske tannlegeforenings tidende$gÅrg. 114, nr 5 (2004)$x0029-2303$w(NO-LaBS)303498(tnr) *999 $z400349164$anorart:400349164 ^