Hopp til treffliste
Hopp til hovedmeny
Depotbiblioteket
Logg inn
Søk
tøm
Vis filter / sortering
Biblioteket
Vis søkeresultat
Nullstill filter
·
Vis kun ledige titler
Søk
Avgrens avdeling
Alle avdelinger
Biblioteket
KLASSESETT
Automatlager
Fra år
Til år
Vis søkeresultat
Del dette søket
Lagre søk
9 treff
Sortering
Relevans (titler likest søkeord først)
Popularitet
Antall stjerner
Utgivelsesår (nyeste først)
Utgivelsesår (eldste først)
Tittel
Tittel (Å - A)
Person
Person (Å - A)
Sortering
Bilde mangler
Drama og teater som eksempel på formidling i Den kulturelle skolesekken : en presentasjon av noen resultater fra evalueringen av Den kulturelle skolesekken
Jorunn Spord Borgen
Bokmål
Artikkel
Vis mer
Bilde mangler
Ekstraordinært eller selvfølgelig? : evaluering av Den kulturelle skolesekken i grunnskolen
Borgen, Jorunn Spord
Inngår i serie:
Rapport / NIFU STEP (5/2006)
Bok
·
Bokmål
·
[2006]
Ledig
Vis mer
Bilde mangler
Er evaluering irrelevant for Den kulturelle skolesekken?
Jorunn Spord Borgen
Bokmål
Artikkel
Vis mer
Bilde mangler
Gjennomgang av NIFU-forskning på området "Studierekruttering og gjennomføring av høyere utdanning" i perioden 1991-2004
Brandt, Synnøve Skjersli
Inngår i serie:
Arbeidsnotat / NIFU STEP (7/2005)
Bok
·
Bokmål
·
[2005]
Ledig
Vis mer
Bilde mangler
Høyere utdanning - tilgjengelig for alle? : studenter med funksjonsnedsettelse og funksjonshemning i høyere utdanning - Kvalitetsreformens betydning og lærestedenes strategier for inkludering
Brandt, Synnøve Skjersli
Inngår i serie:
Rapport / NIFU STEP (4/2005)
Bok
·
Bokmål
·
[2005]
Ledig
Vis mer
Bilde mangler
Skreddersydd yrkesfaglærerutdanning? : en undersøkelse av den treårige yrkesfaglærerutdanningen
Brandt, Synnøve Skjersli
Inngår i serie:
NIFU skriftserie (nr 38/2003)
Bok
·
Bokmål
·
[2003]
Ledig
Vis mer
Bilde mangler
Til elevens beste? : noen lærere og foreldres synspunkter på og vurderinger av spesialundervisning etter enkeltvedtak
Brandt, Synnøve Skjersli
Inngår i serie:
Arbeidsnotat (39/2006)
Bok
·
Bokmål
·
[2006]
Ledig
Vis mer
Bilde mangler
Høy pedagogisk bevissthet og tett oppfølging : om sammenheng mellom pedagogikk og faglig og sosialt utbytte av videregående opplæring for elever med spesialundervisning
Markussen, Eifred
Inngår i serie:
Rapport / Norsk institutt for studier av forskning og utdanning (5/2003)
Bok
·
Bokmål
·
2003
Ledig
Vis mer
Bilde mangler
[Anmeldelse]
Signy Norendal
Bokmål
Artikkel
Vis mer