*001863535
*00520230312114628.0
*007cr
*007ta
*008150924s1988 no# 000 0 nob d
*00901697cam a2200361 c 4500
*015 $a8801693$2nbf
*019 $bl
*020 $a8202116872$qh.$cNkr 238.00
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)998821575824702201
*035 $a(NO-LaBS)14157047(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)131344218
*035 $a(NO-TrBIB)882157582
*035 $a882157582-47bibsys_network
*040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg
*044 $cno
*080 $a37.01
*080 $a37.02
*080 $a371.21
*080 $a371.212
*08274$a372.11$qNO-OsNB$24/nor
*084 $aPd 9$2ubtkl/2
*1001 $aHorn, Kjell$d1937-2022$0(NO-TrBIB)90137491$9nor$_12134800
*24510$aEleven som samarbeidspartner :$bundervisningsorganisering, holdninger og praksis$cKjell Horn
*260 $a[Oslo]$bCappelen$c1988
*300 $a145 s.$bill.$c22 cm
*4900 $aCappelens pedagogikkbøker
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2013-04-11
*653 $aelevmedvirkning$amedbestemmelse$aelevrollen$asamarbeidslæring$askoledemokrati$aelevråd$alæreplanarbeid$alærere$aelever$apedagogikk$ademokrati$aundervisning$ametoder$alærer$aelevkontakt$ateorier$asamarbeid$adidaktikk$aklassemiljø$alæreplan$aelevansvar$askolenundervisningsmetoder$askuledemokrati$agrunnskolen$aledelse$aorganisasjon$asamarbeidsproblemer$aklasseråd$aelevengasjement$alokaltlæseplanarbeid$aklasseromsstudier$alærerrollen$aveiledning$akollegabasert$akollegaveiledning$aelev$askolen$aundervisningsmetoder$alokalt$alæseplanarbeid$_112249800
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2013030506213$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*901 $a80
*913 $aNorbok$bNB
*961 $a210$9local
*999 $aoai:nb.bibsys.no:998821575824702202$b2021-11-14T20:54:58Z$z998821575824702202
^