Kundetilfredshetsundersøkelse Tresenteret i Trondheim
av Vegard JohansenInngår i serie: ØF-notat (nr 12/2006)
Johansen, Vegard Bok Bokmål utgitt 2006
Johansen, Vegard Bok Bokmål utgitt 2006
Ledig
- Automatlager: 3 av 3 ledig
Logg inn for flere valg
*001289310 *00520250613121557.0 *007cr *007ta *008131115s2006 no 000 u nob d *00901047cam a2200253 c 4500 *019 $bl *035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)990616597464702201 *035 $a(NO-LaBS)15082457(bibid) *035 $a(NO-TrBIB)061659746 *035 $a(NO-TrBIB)133415279 *035 $a061659746-47bibsys_network *040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg *1001 $aJohansen, Vegard$d1978-$0(NO-TrBIB)2112499$_17586400 *24510$aKundetilfredshetsundersøkelse Tresenteret i Trondheim$cav Vegard Johansen *260 $aLillehammer$bØstlandsforskning$c2006 *300 $a29 s.$bfig. *4901 $aØF-notat$vnr 12/2006 *533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2013-10-09 *653 $aTresenteret,$aspørreundersøkelse,$akundetilfredshet,$askognæring,$atrenæring$_55766100 *830 0$aØF-notat (Lillehammer : trykt utg.)$x0808-4653$vnr 12/2006$w990110538364702201$_10605300 *85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2013100906051$yNettbiblioteket$zDigital representasjon *901 $a80 *999 $aoai:nb.bibsys.no:990616597464702202$b2021-11-14T20:08:17Z$z990616597464702202 ^