*001151404
*00520250613141600.0
*007cr
*007ta
*008111127s1971 no 000 u nob d
*00901050cam a2200265 c 4500
*019 $bl
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999824096724702201
*035 $a(NO-LaBS)14109371(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)114885184
*035 $a(NO-TrBIB)982409672
*035 $a982409672-47bibsys_network
*040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg
*1001 $aLunde, Johannes$d1903-1986$0(NO-TrBIB)6000753$_15390100
*24510$aNorske forbrukeres normhorisont :$ben markedsetisk undersøkelse$cav Johs. Lunde
*260 $aBergen$c1971
*300 $a25 s.
*4901 $aNorges Handelshøyskoles særtrykk-serie$vnr. 88
*500 $aSærtrykk av: Markedskommunikasjon, nr.1/1971
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2011-11-15
*588 $aKatalogisert etter omslag
*830 0$aNorges handelshøyskoles særtrykkserie (trykt utg.)$x0801-1079$vnr. 88$w998111256024702201$_15390200
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2011111508021$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*901 $a80
*999 $aoai:nb.bibsys.no:999824096724702202$b2021-11-14T19:52:37Z$z999824096724702202
^