Videolekser som ressurs for lesing og undervisning i lærerutdanning en studie av hvordan samarbeid og partnerskap kan utvikles rundt lærerstudenters videoinnspilte leserefleksjoner
Magnus Hontvedt
Artikkel Bokmål
Logg inn for flere valg
*0011298813 *008200817s2020 xx# 000 0 nob *019 $bk *08230$a370.711 *100 $aHontvedt, Magnus$4aut$uUniversitetet i Sørøst-Norge$_152196900 *245 $aVideolekser som ressurs for lesing og undervisning i lærerutdanning – en studie av hvordan samarbeid og partnerskap kan utvikles rundt lærerstudenters videoinnspilte leserefleksjoner *246 $aVideo assignments as resources for reading and instruction in teacher education – a study on how collaboration and partnership can be developed around teacher students’ video-recorded reading reflections *300 $aS. 1-26 : ill. *500 $aHeftet har tittelen: Temanummer om forberedelse til lærerprofesjonen - partnerskap og relevans i lærerutdanningen *500 $aVitenskapelig artikkel *520 $aEngelsk sammendrag *650 $alærerutdanning$2norart$_11464400 *650 $aundervisning$2norart$_10435100 *653 $aICT and learning$9eng$_152197000 *653 $acombined positions$9eng$_152197100 *653 $ainteraction analysis$9eng$_134952700 *653 $apartnerships$9eng$_128663800 *653 $avideo assignments$9eng$_152197200 *700 $aNæss, Rakel Rohde$4aut$uUniversitetet i Sørøst-Norge$_152197300 *700 $aOddvik, Morten;$4aut;$uUniversitetet i Sørøst-Norge$_152197400 *773 $tActa didactica Norden [elektronisk ressurs]$gÅrg. 14, nr. 2 (2020)$x2535-8219 *8564 $uhttps://doi.org/10.5617/adno.7916 *999 $z2000653248$anorart:2000653248 ^